فضولباشی


فضولباشی

بارها گفته ام و بار دگر می گویم - که من خسته نه این ره بخود می پویم - در پس آینه طوطی صفتم داشته اند - آنچه استاد ازل گفت بگو می گویم


سبد کالا یا دسیسه برای ....

دولت یازدهم میخواست با توزیع سبد کالا قبل از فرارسیدن عید نوروز ، خدمتی به مردم بکند . ولی متاسفانه بدلیل سوء مدیریت نعمت زاده وزیر سابقاً امتحان پس داده کابینه  و طرح ریزی غلط توزیع ، از طرف افراد نادان ویا احیاناً مغرض که میخواستند به نوعی دولت آقای دکتر روحانی را ترور شخصیتی کرده و ناکارآمد نشان دهند ، موجب تنش و ناراحتی در زمان توزیع مرحله اول گردید که بلافاصله رئیس جمهور دستور تغییر مسئول توزیع را صادر کرد . ولی آنچه که در اصل در این توزیع سبد کالا مغفول ماند ، اقشار واقعاً مستضعف و زحمتکش جامعه بخصوص کارگران شریف ساختمانی و زنان سرپرست خانوار و ... بودند که هیچ کالایی را برایشان در برنامه ریزی توزیع سبد کالا در نظر نگرفته بودند . دولت باید بداند خیل عظیمی از مردم نه در کمیته امداد و بهزیستی عضو هستند و نه بیمه تامین اجتماعی می باشند و نه اینکه کارمند و حقوق بگیر دولت هستند !! بنا براین در این توزیع سبد کالا ضعیف نرین قشر جامعه ایرانی محروم ماند . حال دولت چگونه می خواهد جبران کند ؟ این را آینده نشان خواهد داد .



نظرات شما عزیزان:

iraj
ساعت12:33---24 اسفند 1392
باش تا صبح دولتش بدمد . بنیان های اقتصادی ما غلط است . وقتی اقتصاد یک کشور روی انگشت دولت ویا چند نفر سرمایه دار سنتی و چند نفر رانت خوار و نوکیسه بچرخد وضعیت بهتر از این نمی شود . و این را آقایان می دانند ولی کاری از دستشان بر نمی آید .
پاسخ: اگر شما ویا هر شخص دیگری از این کانال ها خبر دارید می توانید در همین وبلاگ افشایشان بکنید . مسئولیتش را من بر عهده می گیرم . ولی بنظر من سوء مدیریت در اقتصاد بزرگترین ضربه را بر پیکر اقتصاد کشور وارد ساخته است . میرکاظمی و غضنفری نمونه های بارز این نالایقی بوده اند . البته نعمت زاده هم که الان وزیر تجارت است سابقۀ چندان خوبی در مدیریت ندارد و من مانده ام که چرا رئیس جمهور چنین آدمی را به عنوان وزیر معرفی و مجلس به وی رإی اعتماد داد !


صحرا
ساعت19:11---18 اسفند 1392
در نظام طبیعت ضعیف پا مال است . و این گفتار در دولت های قبلی و فعلی ایران بدلیل سوء مدیریت ها و جهالت مردان اقتصادی و مسئولین اجرائی باثبات رسیده است .
پاسخ: مطوئن باشید در نظام طبیعت انسانهایی با اعتقاد به قرآن محمدی ضعیف مورد حمایت است ولی تا بدانجا برسیم شاید فاصله ای داریم . ملت ایران باید فرزندانی را برای مدیریت تربیت کند که مد نظر قرآن و ائمه علیم السلام هستند . و آنروز دیر نیست .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فضولباشی | تاريخ: شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, | موضوع: <-CategoryName-> |



Design by : fozulbashi.blogfa




<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 786
بازدید کل : 84224
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1